Lite vårstädning i trädgården.

I helgen har vi hållt oss fullt sysselsatta. Lördagen ängnades åt att kratta björkris, skura altan och rensa rabatter. Söndagen var rätt lugn. Städe inne på förmiddagen och efter lunch åkte vi till en handelsträdgård och beställde bärbuskar och köpte lite uteväxter till krukor.

De hade en sådan fin grupp där i korg som jag ville köpa men 290 kr var jag för snål för. Så jag kollade runt lite där och hittade snart en fin korg att göra min grupp i. Den kostade 20 kr och sedan blommor för ca en hundra lapp. Så här fint blev det:



468332-87

Fredagens protokollskrivande och lördagens städande i trädgården har gjort att jag fått en inflamation i högerhande igen. Så idag är det inflamationshämmande salva som gäller samt lindad hand och stödskena på. Känns inte alls kul. Har försökt tagit det lungt med handen men det är svårt. Skulle vilja pyssla lite nu med men jag bör väl inte. Behöver handen på jobbet imorgon och resten av veckan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0