Nya objektivet har kommit!!!

Tjoho vad kul! Det kom igår, men då var jag inte hemma förens sent på kvällen. Idag har Örjan invigt det och jag har testat lite med. Det är klart imponerande! Man kan få med så mycket. Titta bara (ja ... bilderna är inge vidare i sig, men nu tittar vi på vad den kan - that´s it):



Här står Örjan precis vid kanten av landet och det kommer med. Tomten ser hur stor ut som hellst.



Vilket kök! Ser enormt ut, fastän det är allt för litet. Det här är taget precis i dörrposten och lite mer än halva dörren på skafferiet syns.

Det här ska bli kul!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Åhh, vad roligt att det har kommit! Hur mycket fick ni ge för det?

Är riktigt sugen på ett vidvinkel själv. Men jag är sugen på så mycket nu förtiden.

Det där blir perfekt på våran fotodag i stan ;)

2008-08-26 @ 21:58:02
URL: http://johannalundberg.wordpress.com
Postat av: Johanna

Neej, sätt inte alkolås på. Det blir roligare såhär!



Klart det är kul, man kan sitta och diskutera i evigheter om alla olika objektiv, själv är jag extatisk eftersom jag bestämt mig för mitt nya kamerahus, canon släppte 50d igår. Så den blir det definitivt.

2008-08-27 @ 10:32:47
URL: http://johannalundberg.wordpress.com
Postat av: -Maria N-

Hihi. Jag tänkte just att "Jisses vilken enorm trädgård"... s Kul med nya grejer.

2008-08-28 @ 17:50:02
URL: http://fjantan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0