Fördriver semestern lite

med att svara på en mängd frågor jag hittade hos Maria, som hittat den hosUllet som hittat den hos... ja kjedjan kan bli lång. Idag har jag lite små trist. Trist väder, huset städat, Jeppe sjuk... så jag piggar upp mig med detta.

Lovar du att vara ärlig? Jupp

Låt just nu:
Den som ettast sig fast är Fågeln Roger, den går varm här hemma. Här kan du höra den... delar gärna med mig men på egen risk http://www.youtube.com/watch?v=QrqZ-L7fHe8

Om du röker: Säger nej här, aldrig prövat.

Beroende av: Kaffe och tid för mig själv.

Favoritkaraktär(er) i bok:
Pettson & Findus. Märks det att jag har barn?

Vem behöver du mest just nu:
Oj.. svår fråga. Någon som kan göra om mitt hem??

Vad tror folk om dig:
Pyssletokig?

Stämmer det: Tjaaa.. liiite :)

Vad säger du för att imponera på någon: Men vilka frågor... varför började jag med detta???

Hur imponerar man på dig:
Genom att kunna saker, veta saker. Strunt samma vad, alltid intressant att höra.

Brukar du skratta för dig själv? Oja... det händer men det är roligar tillsammans med någon.

Vad står det i ditt senast inkomna sms: Elin som frågad om hon kunde komma och fira Marcus efter middagen. Upptäcktes när hon åkte härifrån.

Vilken är din favoritmålning?: Inte ofta jag tänker på sådant så det får väl bli något med Monet.. den där med näckrosorna??

Äger du några converse:
Nej, har alidrig haft sådana.

Festar du mycket:
Händer allt för sällan.

Är du allergisk i mot något: Pollen, pälsdjur, kiwi, skaldjur. Trist som attans.

Vad har du för mobil operatör: Telia.

Har du haft sex idag:
Sex koppar kaffe räknas det?

Nästa mål i ditt liv: Att få bli fast anställd på mitt nya roliga jobb.

Hur svarar du i mobilen: Camilla. Kort och gott. Varför knöla till det. Men på jobbet låter det annorlunda.

Vem ringde du senast: Oj...hm....Johanna tror jag.

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Mycket om fotografering blev det - kul!

Antal sömntimmar inatt: 23.30 till 8.30 ca... orkar inte räkna. Det är ju semester.

Sov du ensam: Nej

Tycker du om din pappa: Ja absolut.

Brukar du komma i tid:
O ja!  Att komma i tid är viktigt för mig. Är där 15 minuter i förväg hellst så väntan blir lååång på de som kommer sent. ;)

När mår du bra:
När allt flyter på som det ska.

När blev du fotad senast: Förra veckan på Mallis.

Vanligaste färg på dina kläder: Oj det är nog mycket blandat vill jag intala mig men... det är nog rätt trist ändå.

Vad tycker du om fötter:
Hemskt.

Är du smart:
Jajamensan! På vissa saker i alla fall.

Är du aktiv i skolan: Inte så mycket längre då...

Vem/vilka saknar du just nu: Just nu är det bra som det är - lite ensam vid datorn.

Favorit dryck på morgonen: Te.

Rakar du benen: Det är ett måste.

När brukar du gå och lägga dig: När det är jobb vid 22

Är du blyg: Ja

Vill du hellre ha mail än brev: Visst är det trevligare men mail är lättare.

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja självklart. Så föll jag ju för Örjan, även om han var mer trög.

Har du spytt offentligt: Ja på en camping. Tur att alla var på stranden då.

Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: Lära mig att leka med bilar?? Det kan jag inte.

Använder du stjärnor eller kajal:
Kajal ja... men stjärnor??? Vad är det?

Vem/vilka har betytt mest i ditt liv: Alla i min närhet har ju betytt olika mycket vid olika tillfällen. Kan inte peka ut någon speciell.

Är du nöjd med ditt liv: Ja, nu trivs jag bättre än någonsin.

Om inte, vad vill du ändra på: Men ja... lite kan man ju alltid ändra på.

Är du bortskämd: Nä det är jag inte. Blir storasystrar det???

Så där ja... vad är dina svar?

Kommentarer
Postat av: Annicka

Hihi, vilka mysiga :) Jag snor dem!

2008-08-22 @ 10:34:13
URL: http://www.mysecretninja.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0