Vilken härlig dag!

Igår var en helt underbar dag. Min syster gifte sig, det var helt super härligt att vara med där. Vädret var underbart (om än liiite varmt - men man får väl inte klaga). De var så fina och det var ingen idé att stoppa tårarna i kyrkan.

Jag hade i uppdrag att fota alla gäster efter en lista jag fick. Det var lite olika konstellationer som skulle fås ihop. Aldrig att jag har fotat så mycket. Det var kul, men lite stressigt.

Maten var ljuvlig och talen lagom många och långa. Jag höll mitt livs första tal och det på engelska också. Det gick bra även om jag började grina igen. Men jag var nöjd.

Nu hade jag tänkt redigera mina bilder, men datorn är inte riktigt med mig. Photoshop fugnerar en halvtimme och sedan hänger sig allt. Mycket irriterande. De där 30 minutrarna tar det för att starta och rensa bort de helt dåliga bilderna på, och sedan går det inte mer alltså. *Suck* Vi måste nog på allvar installera det där nya minnet vi har köpt. Så... inga bilder här än på ett tag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0