Besviken över årets "Inför ESC"

Fick höra att mitt älskade program "Inför ESC" är ändrat för i år. Tidigare har det varit ett så kallat nordiskråd som tycker till om alla bidrag i tävlingen. Det jag gillat är att många där är så kunniga, har statistik i huvdet och känns så trovärdiga.

SVT skriver så här på sin sida:


Under fyra söndagskvällar tar en panel ledd av Christer Björkman temperaturen på bidragen i Eurovision Song Contest som avgörs i Belgrad i maj. 


Panelmedlemmarna, som kan förväntas bjuda på såväl bitska som hyllande kommentarer om bidragen, är sångerskorna Shirley Clamp och Lena Philipsson, komikern tillika musikern Thomas Järvheden, programledaren och komikern Babben Larsson samt den finske programledaren och festivalfantasten Thomas Lundin.




Nä jag gillar det inte! Visst Järvheden och Babben är ju kul, framför allt den första. Shirley och Lena är ju bra sångerskor och har varit med i tävligen men det kommer ju bara att bli skoj av det. Vill ha min kära finska kille där som bara är såååå duktig, och han islänningen (kommer inte ihåg vad de heter). Kan man protestera och få dem att ändra sig?

Kommentarer
Postat av: bejaka

Men den fisnke killen är väl med? Det står ju att den finske programledaren och festivalfantasten Tomas Lundin är med? Eller är det någon annan? Synd i så fall, för han var ju bäst!

2008-04-21 @ 09:53:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0