Det är lite mycket nu

har fullt upp på jobbet och är slut när jag kommer hem. Men det är kul också och super intressant. Bara längtar tills jag är mer varm i kläderna och klarar mig mer självständigt.

Så därför är det inte så uppdaterat här just nu. Orkar inte riktigt som tidigare.

Men jag har hunnit shoppa lite. Skulle köpa en bra penna hos bokhandlaren, behövde den specialare då händerna värker efter fyra timmars protkollskrivande. Då stod boken där. Leilas senaste kokbok. Den lockade på mig och jag slog till. Den är helt underbar! Bara vill baka allt. Men inser att det inte går. Det jobbiga är att begränsa sig. Men om jag orkar och finner tiden så gissar jag att det blir mycket nyheter på mitt födelsedags fika.


Kommentarer
Postat av: Linda

Den boken skulle jag oxå vilja ha. Så mycket goda grejer, men varför är allt hon gör med nötter i???
/SYster Yster

2008-05-06 @ 22:53:37
Postat av: Camilla - Rabarbermarmelad

Men Kära syster Yster. Nötterna kan man hoppa över, och mycket är utan nötter med... du får se på söndag.

2008-05-11 @ 16:26:50
Postat av: Cornelia

Vad fick du ge för boken Camilla? Kanske något att önska sig. Kram Cornelia

2008-06-12 @ 13:31:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0