Man ska shoppa på hemma plan.

Förra helgen åkte jag ju till Stockholm för att shoppa. Jag ville ha ett par skor och en väska. Har glömt hur många affärer jag var in i och hur många skor jag provade, men många var det, och ingen såg ut så som jag ville och ingen satt riktigt skönt. Väskor fanns ju också men, ingen som passade min axel eller smak. Det borde ju finnas massor med ett sådant utbud men icke. Så idag åkte jag ner till centrum för att köpa gympaskor till Marcus. Och se. Där fanns flera par som jag ville ha och som passade. Valde tillslut ett par på rea för 299 kr och när jag nu gjort ett sådant klipp på skorna tyckte jag att jag kunde få en väska med. För den stod ju där och lyste så fint på hyllan. Liksom kom och köp mig NU! Kunde inte motstå.

image48

Kommentarer
Postat av: -Maria N-

Visst är det så! Man kan lika gärna hålla sig i Byhåla, för där är de måna om sina kunder och har därmed vettiga grejer till rimligt pris. I de flesta fall.

Nu länkar jag till dig från mig. Säg till om du vill bort.

2008-04-05 @ 17:06:21
URL: http://blogg.passagen.se/maria-n
Postat av: -Maria N-

Och varför skulle jag inte vilja det? Gillar ju dig! :D

2008-04-06 @ 10:44:33
URL: http://blogg.passagen.se/maria-n

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0