Pysseltagen igen.

För att tacka en arbetskompis för allt hon gett mig och förklara vad hon betyder för mig gjorde jag i helgen ett kort till henne. Svart och vitt är hennes favorit färger och jag tog fasta på det även om det nu då inte är riktigt vitt, men benvitt ändå. Hon fick kortet idag och nu kan jag visa er hur det såg ut.

468332-81
468332-83468332-82

Så har ju även skickat ett kort till Elyzabel. Det borde ha kommit fram nu så jag kan visa även det. Hon skrev i förra veckan om hur avundsjuk hon var på att maken verkade ha fått ett ritkigt brev. Jag erbjöd mig då att skriva ett till henne med.  Men det blev ett kort istället, jag var ju så pysselsugen och fick sitta ifred.

468332-84
468332-86468332-85

Kära fotkunniga-syster... varför blir det svart i hörnorna??? Det syns inte när jag kollar i displayen innan jag trycker av med kameran. Har tryckt på knappen med en blomma på för att kunna fota nära... utan den kommer jag inte nära men får svart i hörnen.... *suckar*

Kommentarer
Postat av: Mickan

Vilka fina kort du har gjort! :)

2008-04-16 @ 09:56:12
URL: http://angel-like.com
Postat av: Syster

Oj vad fina kort!

Tycker det ser ut som en skugga, av dig eller kameran. Har du fotat med blixt? Den lilla blomman betyder macro och är som du sa bäst när du ska fota närbilder. Prova att få ljuset rakt uppifrån istället för snett bakifrån. Då det blir skugga.

Är det inte en skugga har jag tyvärr ingen aning vad det kan vara.

2008-04-16 @ 10:20:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0