Besök i skogen

Idag tog vi stövlarna på och knatade ut i skogen. Hela familjen. Killarna ville leka på berget, Örjan plocka svamp och blåbär och jag fota. För den här skogen var väl inte det nya objektivet så bra val, men det måste ju testas det med.



Det är ju lite tufft att kunna få med så myket av träden.



På Plattaberget låg ett däck, perfekt att filosofera på.



Jesper ville absolut att jag skulle fota flugsvampen. För att komma så här nära var jag tvugnen att vara oerhört nära med vidvinkelobjektivet, men det gick.





Skulle ha tagit lite fler bilder på detta. Gillade att solen lös upp löven, men bilden är ju inte så där jätte bra egentligen.. får labba mer med fina höstlöv senare.

Turen i skogen blev inte så lång. Det tog oss kanske 20 minuter att komma till berget från vårt hem. När vi väl var där, hann killarna leka i ca 15 minuter innan Jesper behövde en toalett. Så det var bara att vandra hem igen.

I morgon väntar hushållsarbete och lite "arbetsmiljö-konsultande" åt mitt förra jobb.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ahh, spännande, då ska jag hålla utkik efter en header ;)

2008-08-31 @ 15:03:49
URL: http://johannalundberg.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0