Inte en lugn stund idag

Idag har familjen hållt igång. Vi har städat och fejat i hela huset. Plockat undan, dammat, dammsugit, torkat golv. Det är bara badrummen och fönstrena kvar, vi känner oss rejält nöjda.

Sedan har jag suttit halva dagen och redigerat foton från syrrans bröllop. Det blev en hel del bra som jag är nöjd med.



En lykta i bröllopsnatten.



Jag grämde mig för att jag inte fotade syrrans halsband innan jag skickade iväg det, men jag fick fota det på halsen istället.



Och så mammas halsband.

Imorgon hoppas jag på dåligt väder igen... då ska jag baka bullar till Jeppes kalas.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag vet, det kanske låter konstigt, men hade jag blivit av med kameran hade det blivit jobbigare på ett sätt. Även om vi skulle behöva legitimation för att kunna flyga på onsdag. Men sånt löser sig ju alltid.



Vad kul med panaroma. Har dom panoramafunktionen i elements eller ska du pilla för hand. Photoshops cs3 har en riktigt bra funktion för panorama.



Såg bilderna från bröllopet på din flickr. Vad bra det blev. Många riktigt fina! Linda kommer bli jätteglad!

2008-08-03 @ 14:26:43
URL: http://johannalundberg.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0