Inbjudningskorten är klara

Syrran gifter sig i sommar och jag har fått äran att göra inbjudningskorten. Det har varit kul att leta fram en layout som passade, roligt att dem föll för den jag själv gillade mest. Förarbetet har pågott ett tag och idag gjorde vi dem klara. Bruden och en syster till kom hit och vi höll på från 13 till 17.30, med avbrott för en kort fika puas i väntan på att stämpel färgen skulle torka lite till. Då hade jag suttit i ca två timmar innan och skurit ut alla sidor också, och tur var väl det för annars hade det blivit sent ikväll.

Här har ni bilderna

Alla inbjudningar
Alla kort samlade på en bild. Mycket oranget, vilket är för att brdugummen kommer från Holland. Och det ser lite kul ut med, lite klatchigt och sticker ut bland andra inbjudningskort.

Framsidan

Duken är inte så värst snygg, men den är funktionell när man pysslar på finbordet.

Insidan

Det kanske inte syns så bra här men... det är tre sidor med text i form av fliksystem. Pappert är vitt och randigt, tunt och genomskinligt så texten lyser igenom från de andra lagren. Men när man ser kortet i verkligheten är det inte lika framträdande.

Jag känner mig nöjd med resultatet. Tack till mina kära systrar som hjälpte till idag! Det var trevligt.

Kommentarer
Postat av: Skånetjej

Vilka jättefina kort,det har du gjort bra.

2008-02-24 @ 19:05:38
Postat av: Quentin

Ursnyggt :)

2008-02-24 @ 19:08:17
Postat av: Jica

Wow! Jättefina! Otroligt genomtänkt!

2008-02-24 @ 19:34:15
Postat av: -Nena-

Så fina de blev.
Bra jobbat.

2008-02-24 @ 19:38:22
URL: http://nena.bloggagratis.se/
Postat av: -Maria N-

Å, vad snyggt! Och vad kul att du bloggar igen. Jag favoritmarkerar direkt :D

2008-02-24 @ 19:44:56
URL: http://blogg.passagen.se/maria-n
Postat av: Molly68

Åhh, kanonfint vad duktig du är!

2008-02-24 @ 19:46:56
Postat av: Myzpyz (Aff)

jättesnygga :)
tackför titten!
min lillasyster gifte sig med sin holländare i aug förra året *ler*
kramar

2008-02-24 @ 20:36:39
URL: http://vfw.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0