Schlagerfesten

Den 9 februari hade vi schlager fest hemma. Jo jag är lite av en schlager-neard, men jag älskar spektaklet. Och jag har turen att ha några vänner som också är liiiite åt mitt håll. Så vi bjöd in dem till en fest då 2008 års melodifestival drog igång.

Inbjudan

Så här såg inbjudnings"korten" ut... blev effektfullt med CD skiva och så glitterlim. Lite mer utförligare text fanns på baksidan.

Dukning 1

Så här såg dukningen ut.

Dukning 2

Lite närmare bild på dukningen.

Menyn löd så här:
Ljuvliga bubblor med bra vibrationer (Mousserande vin med crustader med olika fyllningar)

Björkmankramad pippi i len glamoursås och ris. (Parmainlindad kycklingfile med en härlig sås)

Schlager sviss till efterrätt.

Barnen fick:
Coola bublor och farliga spett

Cara mia special (pannkakor)

samma efterrätt som de vuxna.


Kommentarer
Postat av: Lillasyster

Vad påhittig du är!
Gillade verkligen inbjudningskorten. Grymt fyndiga!

2008-02-29 @ 08:38:28
URL: http://comeoneileen.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0