I helgen har jag suttit inne

jag har haft lite att pyssla med. Ville få ordning på min klänning till syrrans bröllop om ett par veckor. Herregud - det är snart dags! Och så ville ju även jag ha ett nytt halsband på mig då. Så det behvöde ju också ordnas. Så solen har jag bara sett genom fönstret. Men men... det har varit en rogivande helg i alla fall.

Det här halsbandet ska jag ha på bröllopet. Om jag inte hinner ändra mig.


Och det här armbandet till.


Här kommer så lite annat som jag gjort tidigare men inte fotat. För att kombinera detta fotande med mitt nya intresse foto så fotades detta i RAW format. Bara för att få testa att det verkligen fungerar på min dator och med mitt redigeringsprogram. Vilket det nu gjorde, jätte kul! Örjan fick vara med när jag fotade också.. han fick hålla upp papper för att försöka minska skuggorna... gick inte så bra - eller de minskades men de är fortfarande skarpa. Men tja... vi lär oss.





Det här halsbandet gillar jag verkligen. Köpte pärlorna på EDBLAD & Co i Grisslehamn. De gör super fina smycken som jag är för snål för att köpa, men pärlorna fanns där och jag gjorde mig ett eget med inspiration från dem, känner mig mycket nöjd och använder det ofta.


Så ett armband till det med.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Nu när du börjat fota i RAW kommer du aldrig gå tillbaka till jpeg, det lovar jag :)

2008-07-15 @ 14:52:57
URL: http://flickr.com/photos/stereotypt/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0