Härligt väder - lite som vår

Idag sken solen och från mitt fönster på jobbet såg jag hur det droppade från taket. Vårkännslorna sprudlade i kroppen. Kännslorna från när jag träffade Ö kom tillbaka. För det var den här årstiden som vi träffades för första gången, för 14 år sedan. Herregud vad tiden går.

Mitt i vårkännslorna så kännde jag att det skulle vara otroligt härligt att sitta mot husväggen och äta någon av GB´s nya glassar. Och tänk just idag lanseras dem. Den här skulle ha passat bra

Cornetto Frutti Disc

Cornetto Frutti Disc

NYHET! En helt ny smak- och ätupplevelse från Cornetto inspirerad av receptet på cheesecake!

Men när jag sedan kom ut efter 8 timmar inomhus så kännde jag att en glass ute inte hade passat. Det var ju kallt ändå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0