HÄRLIGT!!!

En final omgång som jag är nöjd med. Så härligt att Charlotte och Linda gick vidare. Gillar låtarna.



Så är det då dags för andra chansen på lördag. Och nu gäller det att rösta taktiskt. Här nedan ser ni upplägget för andra chansen. Det ser inte ut som de visade på tvn - tyvärr, eller så minns jag helt fel.Nästa vecka: så här ser upplägget ut för Andra Chansen i Kiruna.

I alla fall så vill jag ha E-type & Poodels till Globen. Vill så gärna se dem live. Tror att dem har stor chans att gå vidare - Sibel känns inte så stark. För att vara riktigt säker på att få vidare E-type vill jag då ha Caracola i nästa möte.

Så är det då nästa omgång. Den jag gillar bäst där är Therese, tyvärr tror jag att hon inte har så stor chans mot Androla. Men om man då röstar som en tok på Nordman och får dem vidare mot Androla, så kanske Therese kan gå vidare, om inte annat så har jag inget emot Nordman heller. Androlas låt tycker jag inte alls var bra. Hade hoppats bra mycket mer på den kombinationen.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Halloj!! Andra chansen upplägget är faktiskt rätt där. OCh jag vill oxh ha E-type O Poodles till finalen, även Nordman skulle jag jättegärna vilja se där. Så klart man ska rösta som en tok nästa vecka.....

Kram!! Heidi

2008-03-02 @ 18:53:10
URL: http://heidin72.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0