Idag är jag upprörd!

Herregud får man göra precis som man vill?

Fick nästan andnöd när jag satt på bussen i morse och läste i Metro att det nu dragit igång en kampanj på nätet av Gert Fylking. En kampanj som går ut på att få Christer till Bellgrad! Snälla gör inte så här mot mig! Man kan bara inte göra så här!

Men det blir väl som jag sa från början. Han kan säkert gå hela vägen i Sverige, bara för att.

Så idag är jag super arg och upprörd på Gert.

468332-29
Okej! Nu är jag ännu mer upprörd. Kollade på sidan som jag inte tänker länka till. Där Gert berättar varför vi ska rösta på Christer. Jo för att tack vare Christer har många barn blivit till ute i landsbygde, tack vare honom har vi en landsbyggd. Och det är nu dags att landsbygde flyttar till Belgrad. Vad har Christer gjort för dig? Och vad kan du göra för Christer.

Ok om man tycker att låten verkligen ÄR bra och vill att han ska vinna. Men inte ska han vinna för det han tidgiare gjort.! Det är ju sanslöst! ÅÅÅÅÅÅÅ!! Önskar så att jag hade flera miljoner över så jag kunde rösta på min favorit - vem det nu är...

Så snälla alla RÖSTA nu på lördag! RÖSTA! Inte på Christer då men på något annat! Jag bönar och ber på mina bara knän!

Kommentarer
Postat av: Miaa1970 från Aff

Lovar att rösta - på nästan vad som helst UTOM Christer. Det vore ärligt talat så grymt skämmigt att skicka honom *ryser bara jag tänker på det*

Jag lutar åt Sanna Nielsen faktiskt, fast jag tror att Charlotte vinner.

Det känns dock som om vi skickar samma sak en gång till om vi skickar Charlotte. Det var dock länge sedan vi skickade en ballad - och Sanna har varit med så många gånger att jag tycker hon förtjänar att få åka :D

Vilken är din favorit?

2008-03-12 @ 23:06:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0