Klädsugen

Det var ett tag sedan jag köpte kläder sedan sist. Säkert....två månader så där. Evinnerligt lång tid eller hur?!

Så idag fick jag hem ett paket från Bon'a parte och ett från hm. HM paketet var bra, en blus och en tröja behåller jag. En blus får gå tillbaka - hur kan det variera så i storlek. Den blusen jag vill behålla är strl 48 och sitter bra. Men den som ska tillbaka är också i 48 och den satt som korvskinn. Ändå var det BiB på alla kläder.

Från Bon'a parte kom två av tre saker. Tänkte ha det när jag ska på melodifestivalen. Men... det som saknas är klänningen och den kommer vecka 12. Alltså veckan efter melodifestivalen. Så irriterande. Men koftan och blusen satt bra så det är bara att hoppas på att klänningen är bra den med. Visar bild här nedan på det jag vill ha.


Kommentarer
Postat av: j

Ser jättefint ut, gillar speciellt koftan!

2008-03-04 @ 08:12:30
URL: http://comeoneileen.tjejsajten.se
Postat av: Camilla - Rabarbermarmelad

Roligt att du gillar det. Koftan är hemma och den var verkligen fin på riktigt.

2008-03-04 @ 18:48:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0