Min favorit mugg

Jag är en sådan människa som älskar temuggar. Har lite för många enligt den äldsta i hushållet. Går jag in i en butik som har te muggar bara MÅSTE jag testa muggen, hur den ligger i handen. Den optimala tekoppen är har ett stort öra lagomt stort så tre fingrar kommer in i örat, och kupningen måste vara perfekt. Har muggen allt detta så har jag svårt att låta bli att köpa en.

Min man tycker det är lite kul att se mig testa muggarna och han har lärt sig vad jag vill ha.

På alla hjärtans dag fick jag en present. Bara det att han kom ihåg den dagen gjorde mig glad. Och när jag öppnade paketet så fanns där en temugg. Tittade liiite skeptiskt på den. Den hade ju inget öra och var lite oval om man såg på den ovanifrån. Han sa att den kommer att vara perfekt. Jag vet det. Du kommer att gilla den, jag har testat.

och jo... den var perfekt. Så nu vill jag ha fler. Muggen kommer från More of Scandinavia och Marcus Samuelsson. Så här ser den ut, fast min är grön.



Bilden är lånad från deras hemsida http://www.moreof.se/

Kommentarer
Postat av: Johanna

Min favorit är Filippa K muggen som jag fått av dig en gång i tiden. Den har inget öra, men är ju sjukt snygg iaf =)

2008-03-07 @ 09:03:57
Postat av: Skånetjej

Åhh va romantiskt och gulligt:)

2008-03-08 @ 15:30:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0