Photoshop är super kul

Fick för en tid sedan en länk av min syster. Den gick till www.bildbehandla.se och det är verkligen en kanon bra sida. Nu har de börjat med att lägga upp videofilmer på hur man göra med de olika verktygen. Börjar jag titta där kan jag sitta bra länge vid datorn. Ikväll gjorde jag ett kort gammlat. Ok kanske inte kanterna blev så där jätte bra, men övning ger färdighet. Så här blev dagens övning.

468332-31

Jag försökte göra ett lomo-kort med. Men det var lite för många steg för att det skulle fastna i mitt huvud ikväll. Men Påsken är lång så jag ger mig säkert på det igen.

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Jättefint!! :)
Vilken sötnos!

2008-03-20 @ 21:36:27
URL: http://www.nogg.se/Busluren

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0