Så har jag gjort Globen

Det är helt underbart kul att vara på plast i globen när Melodifestivalen är. Älskar kännslan. Nu hade vi super otur med platserna. Vi satt precis till vänster om scenen och vår sikt skymdes av några ljusramper och kulliser. Då svider det lite i plånboken och jag svär över att det inte är rabbat på så dåliga platser. Så här såg vi:

468332-30

Men jag är hel nöjd med kvällen. Super glad att det inte gick som jag befarat med Christer Sjögren. Och att Charlotte vann - gjorde mig ingenting. Men BWO fick mest med sjungning. Man hörde hur alla tog i och sjöng med i den låten - det var härligt.

Nu börjar så laddningen inför den utländska finalen. Och för er som är nyfikna på bidragen så finns en super bra sida här. http://www.phpbbserver.com/boumbanaboom/viewtopic.php?t=2089&mforum=boumbanaboom . Jag hade först tänkt att lägga upp alla låtar här själv. Men... varför lägga ner så mycket jobb på något som redan finns? Än har jag bara hunnit med första deltävlingen, och inget är bra *deppar lite*.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0