Det ser ju bra ut

Jag fick ju liiite rätt ändå. Dessa gick till final.



Och det är då följande länder som jag prickade in:
Bosnien-Hercegovina - Jätte kul, den är bra om man inte tittar.
Norge - YES! sjunger med.
Israel - Helt underbar låt. Vilken röst. Älskar när de inte alla sjunger på engelska.
Armenien - Quele quele!!!! Sjunger igen och dansar runt!
Azerbajdzjan - Ingen jag gillar så där mycket, men jag trodde rätt
Grekland - Inte så bra som andra år men fartig, det vill jag ha i år.

Och dessa som jag missade:
Finland - Hårdrock i år igen, ok för changern, men hårdrock på finska går inte hem hos mig.
Ryssland - Gillade honom förra gången men trodde att det inte skulle gå i år igen. Synd på engelskan.
Andorra - Trist dagispopp
Rumänien - Tråååkig balad, men det är ju inte så många i år så då röstar balad älskarna på dem.

Är sååå glad att inte skräplåtarna gick vidare, det känns lovande. De som gick vidare kan ju klassas som musik. Nu får vi se hur det går på torsdag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0