Fick super ångest idag...

det var inte kul. Jag som trodde att min djur-fobi var rätt ok. Men så var det inte.

På fikat på jobbet idag så pratades det om djur och råttor/möss framför allt. De var mycket detaljrika i sitt beskrivande och jag kännde att det var jobbigt. Men trodde att det skulle vara bra sedan. Men när jag åkte hem från jobbet kännde jag ångesten fortfarande och jag grinade på hemvägen i bilen. Grinade kanske mest för att fobin har satt klorna i mig igen. Att jag har låtit den komma in på mig igen. Det är pest och pina just nu. Jag har aldrig reagerat så pass på att höra om djur.

Åååå nu känner jag att det blir jobbigt igen... andas...in...ut.... lugn och fin.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Varmaste tankarna till dig!
Hoppas det känns bättre nu och att du känner dig lugnare!
Kram

2008-05-16 @ 09:07:07
URL: http://flickr.com/photos/stereotypt
Postat av: Camilla - Rabarbermarmelad

Tack tack. Det känns bättre nu men är orolig för att det ska hända igen.

2008-05-18 @ 19:43:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0