Ja vad ska man säga??

Så trist att det gick som det gick för Sverige. Jag trodde verkligen att det skulle gå bra. Bland de tio första i alla fall. Rysslands låt är bra... men jag ställer mig undrande till varför man inte sattsade mer pengar på att lära killen engelska när de har pyttsat in så mycket pengar för övrigt i låten. Hans engelska är verkligen inte bra och det stör i alla fall mig.

Vi hade i alla fall en trevlig kväll här hemma. De närmaste vännerna kom med sina familjer, barnen höll sig för sig och vi för oss. Skönt att få titta i lugn och ro. Nu idag förstår jag vad de måste ha pysslat med.... någon sorts matkrig med godis, chips och festis. Kladdiga godisar under möbler, chips smulor över allt och ett golv som var otroligt kladdigt och stänk av festis på väggarna.. så idag har jag städat. Men... det fick det vara värt. De hade kul och vi med. Mina killar tror jag dock inte på för fem öre... de såg inte vad som hände för de tittade bara på tv och inget annat... den historien köper jag inte.

Så nu hoppas jag att Jonas och Örjan håller det de sa om att åka till Ryssland och stå på Röda torget och kolla på Eurovision nästa år. Skulle vara jätte kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0