Nu laddar jag för Melodifestivalen nästa vecka

det är ju inte längre en dag, en kväll, ett par timmar. Det är ju tre kvällar på en vecka. För mycket tycker vissa, men ni som känner mig.. vet att det passar mig som handen i handsken.

Jag lyssnar in mig på låtarna nu och jag gillar många låtar. Mycket är inte alls bra men många är riktigt bra och många växer. Den som växt mest för mig är nog Bosniens bidrag. Den var vedervärdig först tyckte jag. Men nu... gillar jag den. Är du lite känslig för synintryck så ska du inte titta på nedanstående video, utan lyssna bara.



Hoppas kunna återkomma med någon lista snart... men en sådan tar tid.. och jag har inte all tid i världen just nu. Lite för många strängar på lyran.

Kommentarer
Postat av: -Maria N-

*asg* Känslig för synintryck? Yea, that´s me :p Vad är det med den här tävlingen? Går den ut på att vara knäppast eller vad?

2008-05-17 @ 13:45:51
URL: http://fjantan.blogspot.com
Postat av: Camilla - Rabarbermarmelad

Ja men det är ju så vi tycker mer om det vi ser än det vi hör. Är det knäppt och vrickat så sticker det ut och då röstar folk - tyvärr.

2008-05-18 @ 19:44:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0